2011. szeptember 14., szerda

City Folk

Vasvilla; nem gereblye, vasvilla. Az van a házikában, bizony, és teljesen magamtól jöttem rá a múltkori téves beazonosításra, amint megnéztem egy kicsit közelebbről. Használtam is, teljesen önállóan kiderítettem, hogy kiválóan lehet dolgokat pakolni vele kupacba, avarral vegyült száraz fűcsomókat például, ami nagyon dicséretes dolog, lévén, hogy eredetileg is ilyesmi a funkciója, az irodalomban is szénakazlak környékén fordul elő általában. Maradjunk annyiban, hogy gyorsan rájöttem: attól, hogy az ember olvasott már parasztok életéről szóló regényt, ne feltétlenül ragaszkodjon hozzá, hogy majd ő jól összerak egy forradalmi vetésforgót, erre vannak ugyanis M. szuper könyvei.

Apuval nagyjából lemértük a kerítéseket, hogy hozzávetőlegesen kiderüljenek az oldalak hosszai (nem teljesen szabályos téglalap alakú ugyanis) és a fák helyei (most fedeztem fel, hogy több van, mint amennyit eredetileg észrevettem - amint említettem, megfigyelésben zseni vagyok), mert majd szükségem lesz ezekhez a kis kerttervezős programomhoz.
Én összeszedegettem a szemeteket, és készítettem egy csinos farakást a lehullott száraz ágakból, Apu meg közben felfedezte a padlást, mert az is van, egy sötét sarokba állította az ágyat, és mögé rejtette az ottmaradt szőnyegeket, hogy nehogy valami hajléktalan kedvet kapjon a beköltözéshez... igen, a paranoiámat örököltem. Juteszembe, a szembeszomszédnál megint csobogott, és most két fekete autó is állt a ház előtt, csak szólok, hogy nyoma legyen.
Felmásztunk a helikopteres szomszédhoz is, nagyon creepy hely, óriás fákkal benőtt meredek domb, régen viszonylag jó állapotú ház lehetett a legtetején, de már teljesen tönkre van menve, ablakok kiszedve, berendezés ellopkodva, ami maradt, az szétszórva. Kell majd egy szalonnasütéssel egybekötött szerepjátékot szervezni a telekre, és egyik feladatnak azt adni, hogy másszanak fel (valakik, én biztos nem) valamit megkeresni egyik szobában - egy ilyen quest éjjel szerintem akkora adrenalinlöket, hogy amúgy csak nagyon sok pénzért lehetne befizetni hasonlóra.

Most meg elmegyek aluszni, és azt álmodom, hogy már ott lakunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd!